Thursday, July 9, 2009

Buffelspoort - Het klein vis ook!!




Lekker koue oggend by Buffelspoort



Markus met 'n Buffelspoort karpie



Oom Tienie met een van die 1kg karpies wat ons gevang het by Buffelspoort



Eugene reg vir die dag se aksie



Van die groter karps



Lekker groot vuur vir die aand se koue


Ek en 'n paar vriende het besluit om bietjie 'n naweek by Buffeslpoort te gaan hengel. Wel soos dit is het ons 'n plek gekry op 'n lekker KOUE dag!!! Die mis het eers ongeveer 11H00 begin opklaar.

Maar wat 'n lieflike dam. Dit is net jammer dat 'n mens nie klubkompetisies daar kan hengel nie agv die beperkte spasie. Die water is helder skoon. Ek stap tot onder my arms in dan kan ek nog steeds die bodem sien.

Buffelspoort sal my beslis weer op 'n sosiale geleentheid sien!!

No comments:

Post a Comment